OTK Forum
Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.    Glemt adgangskode?
Sv:Overførsel via USB infrarød adapter - Polar (1 viser) (1) Gæst
Gå til bunden Post svar Favoriseret: 0
EMNE: Sv:Overførsel via USB infrarød adapter - Polar
Pia Agger (Bruger)
Senior Boarder
graphgraph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
Overførsel via USB infrarød adapter - Polar 7 Måneder, 1 Uge siden Karma: 4  
Hej. Er der nogen som kan hjælpe mig. Jeg har Polar protainer 5 installeret på min PC med infrarød overførsel (IrDA), men hver gang jeg vil overføre data, skriver PC´en at den ikke kan lukke com porten op. Jeg har haft fat i Polar som mener det er en PC fejl og i en PC nørd som mener det er en programfejl. Fakta er, at jeg ikke kan overføre data. USB´en kan godt anvendes til overførsel af f.eks. billeder fra Mobil telefon, ligesom den også blinker som om der er forbindelse. Men ak, ingenting sker. Jeg har windows 7 på min egen PC ér, og jeg har derfor prøvet at installere programmet på min datters PC med windows XP. Det hjalp heller ikke.

Så HJÆLP søges Jeg har to forskellige Polar ure (RS800 og S610i)

Er der mon nogen i klubben som har haft samme problem eller som ved hvordan det skal løses?
Angiv kode her   
Læg venligst mærke til at selvom der ikke vises nogen forumkode- eller smileyknapper, er de stadig brugbare

Rapport til moderator   Logget Logget  
  Reply Quote
Ole Juel Sørensen (Bruger)
Senior Boarder
graphgraph
Sv:Overførsel via USB infrarød adapter - Polar 7 Måneder, 1 Uge siden Karma: 0  
Hej Pia
Jeg har haft et tilsvarende problem engang med et S625X. Det skyldes muligvis en forkert driver til Windows 7 eller at driveren er gemt i en forkert mappe. Der er to muligheder; download og installer Protrainer igen eller - og det er nok det bedste - ring til Polar. De har været flinke til at hjælpe mig. Held og lykke.

Polar Electro Danmark ApS
Skovlytoften 9 A
2840 Holte
DENMARK
Åben for personlig henvendelse: hverdage 0930-1530 (fredag dog til 1400)
Tel. +45-45-410 530
Fax +45-45-410 531
Telefoner åben hverdage 1330-1530 fredag 1300-1400
E-mail: service.danmark@polar.fi
Website: http://www.polar.dk
Angiv kode her   
Læg venligst mærke til at selvom der ikke vises nogen forumkode- eller smileyknapper, er de stadig brugbare

Reply Quote
Frankie Kristensen (Bruger)
Platinum Boarder
graph
Sv:Overførsel via USB infrarød adapter - Polar 7 Måneder, 1 Uge siden Karma: 14  

Hej Pia, det kan være at du skal ind og sætte eller fjerne et flueben et sted i polar indstillingerne. Kører selv med potrainer 5 og det virker fint. Prøv evt at geninstalere det.
Mvh Frankie
Angiv kode her   

Kend ti tusind ting ud fra en ting
  Reply Quote
Pia Agger (Bruger)
Senior Boarder
graphgraph
Sv:Overførsel via USB infrarød adapter - Polar 7 Måneder siden Karma: 4  
Foreløbig tak, men jeg har forsøgt at afinstallere og genistallere indtil flere gange og jeg har talt mange gange med en fra Polar. Men mht. placering af driveren kan der måske være noget. Hvor kan jeg finde den og hvor skal den ligge?
Angiv kode her   

Reply Quote
Frankie Kristensen (Bruger)
Platinum Boarder
graph
Sv:Overførsel via USB infrarød adapter - Polar 7 Måneder siden Karma: 14  
Har du ikke fået en med til usb port? ellers har jeg en du kan låne/få instaleret

Mvh Frankie
Angiv kode her   

Kend ti tusind ting ud fra en ting
  Reply Quote
Sv:Overførsel via USB infrarød adapter - Polar 7 Måneder siden  
Hej Pia

Drivere kan hentes på Polar's hjemmeside. Hvis det er den sorte IrDA USB du har, kan denne driver bruges:
http://www.polar.fi/en/support/downloads?product=&category=Software&documenttitle=Polar+IrDA+USB+Adapter+Drivers&document=/gip/PKBStoGIP.nsf/web_cat/C225742500419A8AC2257458003D3F40

Skulle også virke til windows 7

Beklager det lange link

/Thomas
Angiv kode her   

Reply Quote
Gå til toppen Post svar
Leveret af FireBoardfå de sidste indlæg direkte på dit skrivebord